Riivaajat Pietari-seurassa

Martti Anhava ja Pekka Pesonen keskustelevat Dostojevskin Riivaajista Pietari-seurassa maanantaina 21.10. klo 18.00.

Martti Anhavalta on ilmestynyt uusi käännös Dostojevskin Riivaajista. Anhava ja Pekka Pesonen keskustelevat tästä klassikosta tilaisuudessa, joka pidetään Venäjäseuran tiloissa Kanavaranta 7 klo 18.00 alkaen maanantaina 21.10.  Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja kuulemaan.

Venäjän talouden katsaus 18.11. klo 18.00

Venäjän talouden tuntija Laura Solanko Suomen Pankista on alustavasti lupautunut kertomaan näkemyksiään Pietari-seurassa. Palaamme tilaisuuteen tarkemmin lähempänä itse ajankohtaa.

Perinteisen pikkujoulun suunnittelu joulukuulle on myös työn alla.

Pietari-seuran jäsenmaksuja vuodelta 2024 on vielä maksamatta

Seuran jäsenmaksun maksamisen aika on nyt. Viime vuosikokous päätti korottaa jäsenmaksun 25 euroon lähinnä kohonneiden tilakustannusten takia. Opiskelijoiden ja työttömien jäsenmaksu säilyy ennallaan 10 eurossa. Odottelemme maksuja vielä niiltä, jotka eivät sitä ole ehtineet maksamaan. Tiedonanto kohtaan merkitkää jäsenen nimi. Tilin numero on FI14 8000 1670 1464 15.

Pietari-seuran hallitus